jotjena, vilken dag.

hallådär vännerna mina.
vaknade vid 7 ungefär, tog mig i kragen och lagade mat, bebismat osv :) uppskattar de, faktiskt goda ju. Sen drog jag mig iväg mot skolan, matte, ms&k sen slutade vi, så skön dag :) Men sen när jag åkte buss med emma hem för skulle till pappa så kommer jag på, precis när jag stigit ur bussen att jag inte har ngn nyckel in, så jag sätter mig på trappan, den kalla stentrappan. Tar fram datorn, ber en snabbbön om att internet ska räcka ut, och gissa om de gjorde de? YES :D så satt där en timme med datorn, sen promenerade eva förbi med lillvovven ludde :) så följde med dem hem till dem. Gos och mys framför tvn blev det. Sen vid halv 5 gick jag hem, käkade godmat :) och umgicks med far min. Vi åkte till farmor senare vid halv 7 tror ja den var. Fick träffa farmors nya söta valp :) såååå söt måste jag säga och helt galen. Hoppade omkring överallt. Nu ha pappa och jag ha sett film och käkat gotta.

nu ska ja ducha, fixa sen sova :')
godnatt och ha de bra.






























 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback