i'm here again.

hej på er,
väldigt bra dag idag. Vaknade, gick upp och märkte att antonia stod och gjorde nudlar. Hon är för söt den tjejen. Så jag gick in igen, bytte om och fixa mig, sen gick jag och fixa käk. Gick in till ia där hon satt i soffan. Så landade i soffan jag med, käkade lunch och sånt. Sen myspys med vänner på tvn. Vid 1 tog jag bussen till sjukan då antonia gick hem till sig.

Har gjort mkt idag på praktiken. Slutbedömning och sånt med. Dessutom de absolut speciella för idag. Fick vara med och tvätta bädda och så hos en som gått bort :/, sorligt att prata med anhöriga såklart. Men de va lärorikt att vara med om det också, Sen så har jag mest jobba själv idag, sprungit hit och dit, väldigt bra dag. Älskar att jobba kvällar, bäst det.

Nu ska jag slå på en film, lägga mig och somna in, haha
imorgon är det en lektion, sen ska jag vidare till amels skola, vara där med henne och sedan gå på stan och fika med flickan. Saknat våra tider så mkt. Vi få ändra på dethär nu. / pussseli puss på dej.


GRATTIS säger vi till frida som fyller 18 år idag,
får hoppas du haft en superdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback