if you leave me, can i come too?

söndag
vaknade 15 ungefär, det första jag ser när jag vaknar är en stor spricka i taket och funderar över när den kommit dit, jag börja tänka tillbaka. Jag somnade 05.00 inatt, och då var den inte där, alltså någon gång mellan 05.00 - 15.00, hmm, kommer taket rasa in?, sen somna jag om, tills mamma kommer hem. Då ryckte jag upp mig, hoppa in i duschen och fixade mig. Pappa kom vid halv 5 nångng och hämtade mig, åkte till honom, mys söndag hela dagen med film, och sånt.

Nu är de snart natten igen, helt sjukt. Vad dagarna går snabbt. imorgon börjar iaf sportlovet, ska bli såå skönt. fastän det är lov så har jag fullt upp i veckan.

måndag; till astrid, och fira henne
tisdag; heldag med mamma min, stan och fika och sånt.
onsdag; kusinträff hos mormor&morfar
torsdag; vänta in johanna? förhoppningsvis vara med henne :D:D:D:D:D
fredag;
lördag;
söndag;



nu ska jag försätta se klart bröllopsfotografen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback