i can see it in your eyes.

hej där din lilla prupp.
de är sena natten och ja ska slänga mig i sängen snart.
är superglad pga att jag mår mkt bättre, vaknade 11 imorse vilket betyder att maja is back, so back :) annars vaknade jag 4, 5, 8 osv. Alltid ett tecken dedär när ja börja bli frisk, de är om ja kan sova till dess att ja brukar.

Har nyss sett filmen Precious med pappa, och käka grönsaker med dipp, så himla gott och mys. Inte ofta man gö de faktiskt, så pappa sprang ner till affären 21.50, stänger 22 :) galet att han hann. Men toppen de. Iaf så var filmen super. Ni har säkert hört talas om den. Se den! Helt klart sevärd.

slänger in en bild på filmen sen drar jag mig sakta mot säkert mot sängen som skriker efter mig. Lär slå på tv tills ja somna som vanligt, ha de så bra. och GLADPÅSK <3




dehär är alltså Precious, eller så hon kallas. Hon få ta all skit från sin mamma som kallar henne, fet, hora, slyna osv. Hennes far våldtar henne och hon får även föda två av honoms barn. Senare visas de att han dör i aids, som även hon också fått. När precious var tre år våldtog hennes far henne för första gången. Därför mamman hatar henne, för att precious ''snodde'' hennes man, att hon hade sex med hennes man. ah som ni förstår hennes mamma är sjuuuuk i huvet :) Men se filmen, den va helt klar sevärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback