heartache

hej på dig din snygging.
otroligt bra dag har jag haft todayy,

vaknade vid 11, gjorde mig klar och sådär sen promenerade jag in till badhuset :), för vi skulle nämligen ha simning med klassen. Med alla goatjejer. Så bytte om, duschade sen hoppade i :) Så himla jobbigt vill säga men så värt det, man mår så bra. Sen så åkte jag och frida in till stan, gick runt och kollade tills vi mötte upp jullan. De åkte senare hem till angelica och jag drog mig upp till ia, var med henne och eddie tills de var dags för käk på dragohouse med frida, julia och angelica :) riktigt mysigt måste jag säga. Ngt vi gör om. Sen va ja ute med folket ett tag tills ja fick skjuts av simon hem. Skööönt :) nu ska jag lägga mig, be en bön för matteprovet och senare slockna djupt.

puss på dej.


frida som tvingade i sig en sushi :)


jullan och jag då :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback