en obehaglig känsla

nu har liksom de mesta av smärtan lagt sig, men nu är de den obehagliga känslan som kommer mer och mer. Dessutom vad man hör, ''den kommer spricka och de kommer massa var'', ''hon va tvungen att snitta upp sin böld''. osv. Vilket inte är de roligaste. Jag känner min ''varklump'' som mina vänner kalla den i halsen, ja känner hur den är ivägen. De är precis som om jag har ngt i halsen men när ja sväljer så förvinner den inte. Ska ja bara vänta nu då? tills den spricker och min hals fylls av var? mmmmh, längtar verkligen.

att ha ont eller känna de här obehagliga? vad som är värst vet jag inte, de är klart de går lättare att äta osv, men så rädd att den ska spricka, hahah (a) Men ja kan fortf inte gapa, så jag kan inte se ner i halsen (kanske lika bra de) ;)

är inne på min 3dar av penecillin ätande dag :)
återstå 7 då, <3






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback