en helt ny vecka står på glänt ...



ja då är de söndag natt, egentligen är de alltså måndag :')
en helt ny vecka, nya tag och nya äventyr.

imorgon är de skolan som vanligt. Mellan 08.55-15.00 sen efter de så drar jag mig in mot stan och möter upp amel, sötnosen. Ska ha en helt fab dag med henne och kort hoppas vi verkligen på som vi kan ladda upp här på bloggen. Så vänta ni bara :) Nu tänkte jag dra mig mot sängen och slockna djupt. Så jag är lika pigg och glad som jag varit idag. Juste lunchade med kära vänner idag också. Sen bröt jag ihop :'(, pga en otrolig vän som mitt hjärta skriker efter. Så fruktansvärt orolig. Johanna, ja saknar dej. Så skönt att höra din röst och få prata med dig idag, de fick mig att bli lugn. Så himla lugn.

peace out / Majakarlstedt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback