a whole new week.

hemma igen, efter en otroligt härlig dag.
skola mellan 08.55-15.00

sen tog jag bussen med sofie in till stan. Ringde amel och mötte upp henne. Gick runt och tittade på de mesta. Alltid så himla kul och kolla kläder med amel. Vi tycker nästan lika om de mesta. De är grüümtt !!
Kollade runt, tiden bara rinner iväg hela tiden. Sen så knäppte vi några sköna bilder :) de kommer upp här nere. På fredag hoppas jag på dragonsmatch med flickan :)

Nu väntar jag in ia, vännen min. Ska ta och prata med henne dessutom lägga upp en plan för vårat kommande projekt. Älskaaaa't :) så bra.











ohja, finns så många fler men de lär ju synas här i bloggen lite då och då antar ja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback