visste ni att

  • jag kan knappt åka hiss själv, (måste bero på att ja fastnade i en när ja va liten)
  • jag får världens panik när de är saker överallt
  • jag har aldrig sett harrypotter, sagan om ringer osv.
  • jag har världens bästa mamma!
  • jag planerar att dra ifrån sverige om ett år,
  • jag planerar även att stanna där föralltid.
  • jag går i den absolut bästa klassen, ni är helt otroliga tjejer.
  • jag är helt övertygad om att gud finns.
  • mormor och morfar är allt för mig.
  • jag kan aldrig somna utan att he igång vänner serien
  • men jag somnar på en gång när jag har någon bredvid mig
  • inget får mig att må bättre än min vänner
  • jag fyller 18 år om 6dagar
  • vilket jag har ångest över. samtidigt som jag är så jävla lycklig över det.
  • om 10dagar drar jag med finfin folket till stadernas stad LONDON.
  • många inte skulle känna igen mig för 3 år sedan.
  • var en helt annan tjej då.
  • min pappa är borta, så borta
  • jag saknar min storebror mest av allt.
  • första gången när ja verkligen förstod att vår familj hade splittras var när jag skulle duka, vadå två tallrikar? de ska och ha alltid varit fyra
  • Många saker faller för mig, hela tiden. Ja försöker ändå se de ljusa.
  • jag är fruktansvärt stolt över min lillasyster astrid, högsta betygen och så otroligt stark.
  • själv har jag sumpat mkt i skolan, att plugga hemma är ngt jag inte förstår mig på.
  • bortskämna och ouppfostrade barn är ngt ja inte klarar av, just därför mina kommer vara så jävla väluppfostade
  • musik är allt.
  • jag kommer röja satan på gatufesten. Med mina finaste.
  • jag sover med 4-5 kuddar
  • och två täcken.
  • jag sover som bäst med ouppbäddad säng, konstigt nog.
  • sova är bland de bästa jag vet, att dra sig flera timmar.
  • ställer oftast klockan mitt i natten för att få känna känslan att somna om.
  • jag lever i shorts på sommaren.
  • ska tatuera mig om nå månad.
  • jag hata all slags sommarjobb, tills för att ha lov på sommaren.
  • min familj består av mamma, astrid mormor och morfar. De bästa ja vet. Ja behöver ingen annan.



Kommentarer
Postat av: AAS

jag älskar dej så stört, finns inte ord för hur mkt jag tycker om dej. <3

2010-07-02 @ 01:14:48
Postat av: Anonym

Älskade Maja <3 <3 .... vad Du kommer att få en bra sommar, med en massa kul, alldeles snart är Ditt sommarjobb slut =) =)...Du har varit sååååå flitig!

Kramar....från...mamsen!

2010-07-02 @ 10:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback