utgång igår,

tjena alla vänner,
igår var jag på systers avslutning, de är ju alltid speciellt att gå ut 9an. Man minns ju själv hur skönt det var. Men samtidigt tråkigt att skiljas med vännerna som man gått 9 år i skola med. Sen så kom mamma och vi åkte ut till hamnstugan och åt middag, mammsen och jag. De var hur mysigt som helst. Åt en riktigt god sallad och glass till efterätt. Riktigt bra middag. Sen blev de birsta med mamma. På kvällen åkte jag och ia till granloholm. Till maja, amanadas moster. Va lite folk där och så. Ja hur kvällen sluta ska vi inte snacka så mkt om. Helt galen och vild kväll :) fick skjuts av larsa hem iaf. Rätt tidig kväll.

Nu ska jag snart åka iväg till haga, träffa lillasyster min och folk. MYS. Så hejdåååå söta läsare.


vännerna mina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback