sommaren väntar på mig.

tjenis
nu sitter jag hemma i soffan och trycker i mig kakor, har jobbat hela dagen idag mellan 8-16 som vanligt. varje dag mån-fre. Skulle egentligen vara ledig på fredag, det är ju midsommar men ska jobba då ändå. Får vara ledig en annan dag ist. Ha mkt att se fram emot framför mig, i sommar. Fylla 18, London, gf, Turkiet, Tatueringen plus alla de sköna sommarkvällarna :') can't wait. Känner verkligen att sommaren väntar på mig, den väntar in mig. Ja mena, de är fortf rätt kyligt ute, eller de är inte sommarvärme enligt mig. Men den kommer om ca 2 veckor. hahahha. (hoppas ja) :D vore perfa det.

Ne nu ska jag sitta här och slappa hela kvällen, se tv program efter tv program. Ringa runt till vännerna också och höra hur de är med dem. PUSSSSSSS / Majakarlstedt


sötan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback