raka motsatsen till vad jag hade tänkt.

hej på er.
min midsommar vart helt raka motsatsen till de jag hade planerat och tänkt. Hade planerat min midsommar med gullet mantha, fest i söråker osv. Men en hel del folk. Men saker ha hänt och saker ja inte mår så bra över just nu, Därför vart de inge firande där för mig. Lessen för de samantha. Men du och ja ska festa sönder ngn dag här fram över. Istället drog jag mig mot stugan och umgicks med mormor och morfar och självfallet mamma min, smutta smultronvin. hahahahhaha (a) Samtalsämnena var många. Senare drog vi hem. Precis kommit hem.

Nu ska ja få tag i amanda. Se om ja går ut och träffar henne en liten stund innan ja slocknar.

Skrämmande hur vädret är nu för tiden. Dödskörning hem kan jag lova. Regna som bara den och blixtra hela tiden. Sen var de som om man åkte över en linje och de tvärsluta och vart sol. De förstår jag mig inte på. Ja säger ju de, världen går under 2012. Så är det.




genom allt mamma, jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Amel

Stop saying the world will end at 2012 :-(

Very scaryyy!!!!!

2010-06-25 @ 21:34:48
Postat av: Anonym

Finaste, finaste Majsan! <3 <3

2010-06-25 @ 22:21:58
Postat av: maja karlstedt

amel; but it will, sryyy.

mamma; finaste mamma <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback