oh, baby baby it's a wild world.

hej kära vänner.
nu är jag äntligen hemma efter en arbetsdag på tomtegränd. Slutade vid 15.40, då promenerade jag hem och hämtade kort som mamma hämtat ut, alltid lika roligt att få hem kort. Den här gången från turkiet och kreta. Så hämtade dem sen ner till stan för att träffa simon och antonia. Visa henne bilderna eftersom hon själv är med på dem. Sen pratade vi på om allt möjligt.

Cyklade sedan hem på min söndriga cykel, imorgon får man en ny :') ska åka och köpa en med morfar. Ska hinna med mycket imorgon. Jobbar till 16, sen kvart över ska ja vara hos kuratorn. Sen ska vi som sagt köpa ny cykel, sedan så ska ja vara på bion senast 18, eller den börjar då så innan det. Någon som kan förklara för mig hur de kommer gå ihop? Bion är btw till 3 på natten :') azuuuuum, och börjar jobba 8, ingen idé att sova då heller.
Nu ska jag göra mig en stor kopp kaffe och sätta mig på balkongen, ha de så bra. Puss / MK


du är den finaste stjärnan på himlen, du är den klaraste av de allihop.
du är värd de bästa man kan få, de finaste.
ingen ska någonsin få förstöra ditt hjärta mer. Aldrig!
Såren ska läkas och bli helade. Ja älskar dig min syster.
I mina ögon finns de ingen bättre.

Kommentarer
Postat av: aad

du är det finaste ajg har. <3 skulle inte klara ett andetag utan dej. det blir bättre, det kommer bli det. men inte nu, inte imorgon, inte på fredag. men sen. sen börjar det läka igen

2010-06-28 @ 17:10:42
Postat av: maja karlstedt

ja, de kommer bli bättre. Så bättre. Men de är klart, de kan inte bli bra på sekunden. Jag älskar dig vännen. Så mkt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback