och då va de kväll igen.

ge mig sommarkänsla, ge mig sommarlov och frihet. Vända på dygnen och vara ute tills solen går upp, som de brukar vara på sommarloven. Fest på vardagarna. Strunta helt i va klockan är, sova tills middag och lägga sig på morgon, vart är de? vart är sommarlovet? Ja mena de är ju faktiskt mitt allra sista sommarlov och då önska man ju sig LOV också, usch va jag klagar. Ja vet allihop, jag får pengar, ja vet, de är grymt att tjäna pengar. Toppen, därför håller jag mig till jobbet, fastän de skriker i mig att SKITA I ALLT OCH LEVA.

iaf så jobbar jag bara tills på tors, eftersom fredagen är midsommar. Då kära vänner blir de fest på berga med folk. Grymt, ne nu ska ja borsta tänderna och göra allt dedär innan jag kryper ner, sov så gott / Maja.


bara för att jag och lillasyster är bra töntiga ibland (a)

Kommentarer
Postat av: AAS

DU ÄR SNYGG! :D vi är snygg!

2010-06-23 @ 16:28:12
Postat av: maja karlstedt

VI ÄR TOTAL SNYGGGA <3

2010-06-23 @ 21:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback