mormorshosta

hello
degade hemma efter jag kommit hem från stugan. Sen kom amanda och christian förbi. Alltid trevligt. De hade köpt med sig en stor bulllängd med mormorshosta på. hahaha. Som amanda och jag skulle käka upp. Hmh, de gick ju inte allt för bra. Sen va vi bara hemma hos mig till halv 1 ungefär, då drog vi ut. Stog ute och hade väldigt intressant samtalsämnen måste ja tillägga. Tillslut drog vi med epan upp till antonia. Så jäkla glad över att träffa henne, längesedan nu. Ha inte så mkt mer att säga, låter bilderna tala för sig själv. Puss




hua, kändes riktigt bra att få kleta ner naturkunskapsboken lite :')
så tack naima för vårat fina fat :)




måste bara tillägga de, första antonia sa när jag träffade henne igårkväll
var, VILKEN FUL HALSDUK. har du hitta den hos mormor eller?. De hon
inte visste va att ja köpt den igår, samma dag. De är antonia de,
hua skön tjej. Ja älskar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback