men halllllå där.

ska bara slänga in ett nattinlägg. Förstår själv inte var tiden gick åt. Klockan är ju fötusan snart halv 2, bäst att krypa ner i sängen snart och försöka somna. Ska sitta och heja på min kära klass imorgon som ska spela brännboll. Känner mig inte alls peppad, dessutom börja jag bli sjuk så blir att kolla och heja på. Sen vid 2 ska jag jobba på himlabadet tills 4. Halv 5 kommer pappa och hämta mig. Studenfirande på alnö.

Sjukt förvirrande att ha två bloggar, vet själv inte vad jag skriver vart och vad osv. Men chansa på att ja inte skrivit dethär innan, måste ha varit andra bloggen. Ja men nu hurrni börja ja bli allt för trött och flamsig. Ha de bäst, loooooove / Maja


Kommentarer
Postat av: Petrus

Det finns en kille som saknar maja otroligt mycket. Han skulle köpa alla röda rosor som finns men det skulle inte räcka endå. För allt fel han gjort.

Han hatar sig själv för vad han sa och gjort.

Jag saknar DIG.

2010-06-09 @ 05:03:21
Postat av: maja karlstedt

sv; De är upp och ner hela tiden. Bli helt förvirrad. Ja ha fått den finaste rosen, den rosen som skulle kunna vara hundratals andra för den är så fin. Var* :(. Saknar dig med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback