många blir nog chockade imorgon.



hallåhallå.
sitter i soffan och ser sex and the city. Sitter och ha de allmänt bra. Börjar 12 imorgon så får en härligt sovmorgon imorgon innan idrotten börja där vi ska spela brännboll. Sen efter de så har vi matte som vanligt. Prov imorgon också, hua de är tre dagar kvar och två prov kvar. De är ju som de är. När jag duschade förut så hedde jag i en hel del balsam, lät de sitta i när ja bytta om och sådär, sen satte jag upp det i en handduk. Nu har jag efter sisodär någon timme precis tvättat ut och borstat ut hela håret. Vännerna kommer inte tro mig imorgon :') hahaha, men de är skönt, ska klippa mig också, mig själv tror ja. bäst!

Ne nu missar jag en hel del på sex and the city, efter de funderar jag på att se filmen remeber me eller friends, få se hur jag gör. Lutar mer åt filmen eftersom ja ser vänner varenda kväll nu för tiden. jaja sov så gott. Pusspuss

glöm inte att ja skriver mer på andra bloggen www.majaoantonia.blogg.se
checka den också, mkt mkt mer där. Ha de bra! Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback