i'll always stand by your side.

hey
känner mig helt less idag. Jobb 8-16, snackar vi inte om. JAG VILL HA SOMMARLOV! Bästa känslan nu för tiden är när jag kollar på klockan och den är 15.50 typ, känner mig lättad och lycklig. Få gå hem. ehe. Inte för ja ogillar jobbet, utan de gillar jag verkligen. Men jag orkar inte kliva upp 6-7 varenda morgon, jag pallar inte det.

Efter jobbet promenerade jag hem, hann säga hej till mamma sen ner till stan och träffa vännerna. Va med dem ett tag tills dess att de gick upp ett ljus för mig, vilken pantad människa. Så drog hem fort som ögat. Pratade med hannis, och jag stack till stan för att möta henne, köpte glass sen drog vi vidare till alnö. Massa vänner och så, vart kvällskäk på pizzerian där, rädd för dom nu för tiden ju :| hahahh. Aja sen skjuts hem. Ska snart lägga mig.
Slå på vänner som alltid och somna till de. pusshej


Kommentarer
Postat av: Anonym

ångra galet mycket att jag sa något... skulle aldrig varit så här då! <3

2010-06-17 @ 17:16:13
Postat av: maja

du ska inte ångra att du sa ngt, men att du gjorde de. Okej, du gör inte de, men ja önska du gjorde de. Om de är du som skrev kommentaren. haha

2010-06-17 @ 19:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback