i hope you don't mind.

hellü peoplë
less jag blir, jag skulle vara med amel idag, hela kvällen osv. Åsså går de inte nu. hualigen va less jag blir. aja då blir de en lugn kväll istället, tänkte nästan snart duscha byta om och sådär. Så ja kan lägga mig tidigt. Imorgon avslutar jag min första jobbvecka. Går snabbt när man har roligt ellerhur. Nu återstå de endast tre veckor sedan är man en fågel igen, fri som en fågel.

Gick bra på jobbet, cyklade därifrån runt 4. Tror den var prick faktiskt. Sen kollade jag på klockan när jag var hemma, 16.04, hur lyckas man?, från haga hem till mig, 4 min. Pärlan min, cykeln min går fint :') Så var hemma på ett kick. Nu ska ja göra ngt roligare än nörda framför datorn som ni. HEJDÅ / Maja Karlstedt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade dotra, Du är så duktig att jobba...."bara" tre veckor kvar...;-))

2010-06-17 @ 22:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback