heldag med amel

halloj. Vaknade vid 11 imorse, först vaknade jag 5 av en mardröm (aldrig hänt mig tidigare) astrid tänkte döda mig i drömmen iaf, så ja skrev ett sms i sömn ''snälla astrid, gö inte såhär mot mig'', hittade de i utkorgen imorse. Sjukt. Sen så snacka ja med bästavän osv, drog mig hemåt vid 12. Gjorde mig klar för att gå ut och träffa amel. Vi möttes vid hemköp. Köpte mkt gottt. Sen drog vi oss upp mot norra berget. Satt och fikade snackade och hade de allmänt bra, fast tillslut vart de alldeles för kallt. Så mamma kom och hämtade oss. Skönt med skjuts hem.

astrid lillasyster elander hör inte av sig, och alltid jag känns de som. Så blir nog inte henne ikv. Ist är jag med en massa sköna typer ute. Alltid härligt. Så hör av er, pusshej


upp upp upp


tackar gud för självutlösaren.


chockladpudding, fanta, chockladbollar, chips smockade vi in :')





tack för dagen vännen,
superbra och härlig. Måste
göras om. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback