give me a call, I miss you.

hej på dej du, din lilla nattuggla.
Nu ska jag strax krypa ner och sova. Se greys anatomy tills ögonen slocknar. Imorgon blir de jobbet till 4, kuratorn kvart över 4, köpa cykel efter det och samtidigt börjar bion 6. Fortfarande förvirrad hur jag ska lösa detta. Men allt går, gilla att ha saker planerat fast när de väl kommer till den dagen önskar jag att jag inte hade ett skit att göra så man kunde slappa hemma bara, fleraflera timmar.

Imorgon åker mantha till grekland, fyy va skönt för henne. Vill också dra utomlands. Dra ifrån den här hålan och åka nånstans där ingen känner en. Så 14dagar, hey london med världensbästa syster.

Nu ska jag sussa, pusspuss. SOVGOTT.



I really miss you baby,
i wish you were here. <3

Kommentarer
Postat av: feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

skulle uppskatta grymt mycket om du kunde gå in på min blogg och nämna ett ämne, eller ord eller vad som helst som man kan bygga ett inlägg på :)

annars måste bloggen tyvärr läggas ner i brist på info


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback