en glad maja

åh,
ringde pappa förut. Var ett tag sen man träffade den mannen, far min. Saknade blir större. Minns tillbaka i tiderna då jag var pappas lilla flicka som alltid var bredvid honom. En trygghet, jag älskar dig.
Iaf back. Så ringde jag till honom och jag ska följda med victor till marna på lördag. De är mitt absolut favoritställe, speciellt på sommaren. De kan man kalla äkta sommar det. Så ska bli underbart, dessutom är min farbor där då, som bor i blekinge, som man aldrig träffar. hua va kul. Kan knappt vänta.

bjussar på bilder därifrån från förra sommaren med syster.


underbart


favoritbild -09




erik och victor




sommar





så underbart

dit drar jag på lördag. C'YAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback