yesterday

partyyyy,
gick ut först med astrid jw och maja, men de skulle kolla på markus ngt, aldrig sett eller hört killen. Nej ja lyssnar inte på sån musik, min och astrids är för de mesta tvärt emot, musiksmaken alltså. Så jag drog fort som ögon locket slog ner, (HAHAHHA) Så gick upp och träffade antonia och hanna, jag peppade upp dom lite och vi drog bort till irish eftersom dom inte ha några gatufest biljetter. Där va vi ett bra tag. Sedan fick ja syn på thess och johanna utanför, få in dom och så. Sen dyker dennis upp :D Jag och han drar oss in till gatufesten och bort till invito. Henke kommer och dennis försvinner. Ja är med henke ett bra jävla tag, sen kommer även sötmantha. Träffade på massa folk, natten slutade med irish igen eftersom antonia smsa och är sur för jag dragit. Satt där med robin. Sen gick vi runt, antonia och hanna försvnner och jag försöker visa robin statyn med ansiktena, (varför ser ingen att de är ansikten, två som kollar på varandra?) Kort sammanfattning om gårdagen, var hemma runt 03.30, slocknade direkt, sen upp och jobba idag vid 07.00. YEEEEEEES!! ja ha inte alls varit som en zombieee idag. / Maja

kameran är ju med såklart, haha











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback