saknaden dödar mig innefrån

vad hände med det vi lovade oss för länge längesedan?
vad hände med det du viskade i mitt öra när jag var liten?
att jag alltid skulle var trygg hos dig och kommer alltid vara din flicka.
vad hände med de du skrev i breven du gav mig när ja var liten?
att du och jag alltid skulle vara bästa vänner.
vad hände med de? va?
det har fattas en bit av mig nå år nu,
det är du. Du som saknas.

Det var du och jag mot alla andra,
det var dig jag trivdes bäst med och dig ja litade mest på.
Vad hände med oss, med de mellan oss?
Allt vi hade är bortblåst.
Jag älskar dig pappa.



Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag älskar dig också gumman, hoppas du kan komma upp och vara med mig!

2010-07-24 @ 18:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback