njutit ett dygn på marna med finastesyster

hallåhallå
varit på marna med älsklings syster från igår tills idag. Bara levt, myst och haft de skitbra. Vi åkte med pappa och helena dit, handla massa gott och mat osv sen drog vi ut. Haft de sjukt jävla bra. Åkt båt, badat, solat, legat på stranden, och jag måste erkänna de gick riktigt grymt att köra båten (okej, inte tillbaka) vi fick inte igång motorn, ehhe, bra tjejer. Men hallå, vi kör aldrig båt. Pappa kom med hans båt och körde oss hem. hahaha. Så tillbaka kom vi ju iaf, massa prat och fått pratat ut med hon jag litar på mest. Riktigt bra, riktigt riktigt bra.

Kameran ha legat på hett hela tiden.





jag älskar dig






morgonpromenad














otroligt härligt dygn, nu packar jag om väskan och drar och campar med finaste vänner.
bye bye my babies, såklart har vi videos. Jag visa dom senare. Ska ju campaaahah nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback