love the way you lie

hallå alla fina vänner.
är total glad idag. Livet leker och man har världens finaste och bästa vänner. Hua vad jag njuter av livet. Vaknade bredvid bästavän. Kanske det som har gjort min dag så bra idag. Eller var de samtalet jag hade med mamma på telefon? Ja något var det iallafall. Sitter nu iaf och väntar in ia som har varit och fixat ngt på stan. Var och luncha med fina vänner förut. Så mys. Blir väl en kaffe snart, de skulle sitta fint till det. Då skulle allt var perfekt.

Men herregud vad positiv jag känner mig todayyy.
bäst, nu ska jag lyssna på sjukt härliga låtar. Ha de
så bra. Pusspuss



Kommentarer
Postat av: Han som har äkta känslor!

Jag saknar dig så otroligt mycket. :'(

2010-07-29 @ 19:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback