ja ville inte va som dom var.

usch, ångesten. Har inte blogga på ett riktigt bra tag nu. Åker jag bort så tappar ja gnistan ;) Men nu ska jag nog allt komma tillbaka.

vaknade vid 10 imorse. Konstigt, mina london rutiner sitter fortfarande i för jag vaknar varenda morgon klockan 8. funderar om de är dags att käka lite go hotellfrukost då ja kommer på att man ligger hemma i sin egna säng. Klev upp iallafall och gjorde mig frukost. Sen slocknade man ju strax efter de i soffan. Vaknade sedan 12, gråtandes av en hemsk mardröm. Som är total klar i huvvet. Kommer hela tiden tillbaka. Sedan har jag varit med hannis hela dagen, cyklade omkring och gjorde några helt otroliga kap idag. Vi fyllde en hel påse med kläder sen betala 25spänn var sedan var man ägare av ännu fler plagg. Yes, man kunde trycka i exakt hur mycket kläder man ville, (bara inte påsen sprack) ;) Vilket den inte gjorde i vårat fall, endas ett hål!!

Vid 6-7 drog jag mig bort till robin, var med honom hela kvällen. Mys med film osv. Sen ut och promenixa. Skulle gå hem tidigt hade jag tänkt. Eftersom man ska upp tidigt imorgon. Just då jag var på väg hem fick ja ett samtal av bästavän som inte alls mådde bra. Sprang halva sidan sundsvall till henne, satt ute och pratade med henne ett riktigt bra tag. Tills tänderna hackade, händerna darrade och fötterna inte kunde vara still. Då gick vi in, några minuter innan jag drog mig hemåt. Och när ja säger dehär är jag ärlig. Aldrig i hela mitt liv frysit så mkt som jag gjorde på vägen hem. Trodde ärligt de va slutet. haha.

London var iallafall helt fab.
vi levde livet och gjorde precis de man ska göra i london. Vi hade tom ett schema upplagt för hela veckan. Vilket vart ändrat hit och dit pga vädret. Men vi höll de riktigt bra måste jag säga. Ja hade de riktigt bra. De var skönt att komma bort, där inte en människa känner en. Där man kan gö va fasen man vill utan att behöva skämmas eller tänka på vad andra ska tycka. Människorna kommer jag förmodligen aldrig se igen. Vi shoppade som aldrig förr. Såg saker ja aldrig sett och upplevt några helt otroligt dagar. Dessutom var vårt hotell otroligt speciellt och mysigt. De hände ngt nästan varje natt. Vilket gav en spännande känsla, hmh jag undrar om astrid håller med om saken, jag själv vaknar inte för något. Helt död när jag sover.

.. såklart var kameran laddad till tusen. Men 400bilder orkar jag inte ladda upp. Här är en del. puss / Maja


dom här stötte vi på, hmh, eller är de anders och maria som gömmer sig?


lillfia, du är så go!


''we are family'' (8)


majasköldpadda


astridsköldpadda


agnessköldpadda


moster min <3


mästerkartläsarn, som försöker lära en maja :)


talbot square in our heaaaarts


total fräna djur dedär, speciellt hur de äter ...


bad astrid visa hur de åt, så här visar hon er alla. De är så de äter.


se där,


tower bridge


avslutar med resans absolut skönaste bild. cing / Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback