då var man 18, myndig och kan göra vafan vad man vill.

Igår fyllde man 18, jobbade fram till 4 sen hann jag bara hem och dra på mig klänningen innan de börja ringa på dörren, anade direkt att de va mormor och morfar på andra sidan. Jag hör direkt deras röst och börja fixa mig. De rullade in fler och fler, släkt och vänner. Käkade och fikade tårta. BTW fick as fina blommor också utav elisabeth som jag jobbar med, hur himla snällt som helst. :) vart as glad.

Efter alla hade dragit hem så fixade jag om mig, och drog ner mot stan med vänner. Träffade på en hel del. Kvällen slutade på irish med en hel hög sköna personer. Sen träffade ja sandra ha ja för mig, jaja, sen tog jag ju mig hem iaf, vet ja :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback