a beautiful melody

gårdags kvällen slutade som den slutade, vad gör man inte än att inse faktum och lära sig utav snestegen. Man ska lära sig ngt utav de man gör fel. De som inte går som man planerat. Iaf, så fick städning och tvättning stå för lördagens schema todayy, sen filmkväll på kvällen hemma bara. Alltid lika mysigt att bara stanna inne, ta de lugnt.

fontänen var smeknamnet mamma gav mig idag, tyckte de lät så klockrent.



nu ska jag försöka sova, även fast jag legat länge och bara tänkt. De funkar inte, de går liksom inte. Är rädd att ja börja få tillbaka dehär. Sovproblemen. Ha aldrig haft problem med att sova förrän ett tag sen, år sen. Då ja sov nån timme per natt och skola på dagen. De tog alla krafter jag hade i kroppen. Vill inte hamna där igen. Dessutom ska jag upp tidigt imorgon. Ska på mötet för att hjälpa till på piccolo tror ja de va. Eller något sånt. Så enda sättet att somna nu är att he på vännerserien, Trognavännerna som får mig att somna. godblessthem.






och de gör ont varenda gång ja tänker tillbaka.
tänker på de fina vi hade. Vet att de aldrig kommer
bli så igen. även fast de finns där. duvet.
en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback