kan inte rå för det

hallå bloggen
usch töntigt det låter.

nu har jag suttit nästan hela eftermiddagen och kvällen med att fixa bloggdesigner, första gången gör mig och kan tycka att jag skötta mig rätt bra med mitt dåliga tålamod. Gick därifrån, kunde inte hålla mig borta, gick dit och fortsatte. Flera gånger faktiskt. Gjorde astrids, sen fixade jag lite på min, Men har fortf ingen bra header jag kan ha så får fixa det senare i veckan. Kan inte börja göra någon nu, blir jag inte klar förfän imorgon. Nu ska jag slänga mig i bingen, börjar skratta bara jag skrev detdär. Sa så till antonia för nån dag sen. Ha aldrig sagt de i hela mitt liv sen kom de ur mig; ne antonia nu ska jag hem och slänga mig i bingen. Båda börja asgarva och kunde inte sluta. Vi är bäst antonia och jag. Heeelt klart. Jag älskar dej vännen, du som inte ens läser min blogg, tror du tror att jag slutar blogga här för att vi har en gemensam (ni har väl inte missat den?) isf
www.majaoantonia.blogg.se. cheecha den gott folk.

ne nu säger jag godnatt mina älskade
och ha en riktigt bra natt, vad ni än nu gör.
puss på er mina rumpnissar.



le för varje minut, le för varje sekund.
du får så mkt utav det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback