jag gick på de ...

hej på dej,
känner att dethär kommer inte bli världens bästa dag. Men man måste ju ta sig igenom den med. Började med att sova över, fast hade inte ställt en klocka och hade bestämt dagen innan att vakna jag 10 åker ja dit vakna jag för sent ligger jag kvar. Så de fick avgöra. Så jag låg kvar, somna om och slog på tvn. Antonia ringde nyss, ska in till stan vid 1, har lova angelica och träna också, varför ska de alltid krocka med ngt. Förjävla less på det nu, är de inte meningen att ja ska träna där eller?, lesss. Aja få lösa detdär på något sätt. Sen skulle jag egentligen träffa johanna och jag hoppas jag hinner göra det, hon åker snart och de kommer bli jobbigt de med, men nu är det inte lika långt bort iaf.

Imorgon börjar praktiken då, ska vara där på avdelningen 06.45. Blir mkt spännande och börja praktisera. Ja mena ska vara där i 6 veckor nu, lär ju komma in det. Ska bli så roligt. Slipper ju sammtidigt skolan på 7 veckor, halllelujah till det.

Ne nu ska jag ta en dusch, käka ngt sen dra ner till stan. Så jobbigt att inte ha ngt busskort. Måste skicka smsbiljett, hur kul är de då? dra en massa pengar, puss på rumpan / MAA


sommar, ge mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback