ja påminner dig igen, de var du som sa föralltid.


en hel helg med ia.

fredag: vi träffades inne i stan, gick och hyrde film och köpte gosaker som popcorn och dricka. Sen gick vi vidare hem till antonia och slog genast på filmen twilight som vi sett så många gånger. Men de är en film man inte kan se för många gånger. En film alla borde se nån gång i livet. Nu väntar vi på att 2an ska komma ut på dvd, new moon. Såklart var vi och såg den på bio men man vill ju se den fler gånger. Sen hyrde vi även en annan film som vi inte hann se, de var nämligen så att christian och amanda kom förbi och vi spelade ett spel först. Upp till bevis. Och det är helt omjöligt att vinna över ia och mig, jag lovar er. Omöjligt. Sen såg vi som sagt twilight men vi hann inte se klart den för vi drog ut, åkte även på flaket på christians epa, antonia och jag fick lite filippinokänsla då kan jag lova. Precis som filippinerna då vi brukade åka på busstaken. Sen drog vi till något ställe där bilar träffas, orka inte skriva så mycket om det. I alla fall så åkte vi senare hem till antonia och vi slockande nästan direkt.

lördag: vaknade hos antonia, vi slappade faktiskt hela dagen, tillslut tog vi tag i de och gick ner på stan för att käka. Vart kebab, supergott. Sen gick vi hem var för sig och så, senare vid 8 kanske så träffades vi igen vid statiol köpte gosaker och drog hem till mig, där va de a la fiiiesta kan jag lova. hahahhaa. Bad vart de med, myste på hela kvällen, sen somna vi vid 3 tror ja.

söndag: vaknade av att antonia svara vår hemtelefon, morfar tror ja som ringde. Sen åkte hon hem och jag sov vidare, mamma kom hem vid halv 1 och vi drog iväg till birsta. Fått stövlar, legging och örhängen :D älsklingörhängen som ja vöntat på så länge. Peeeeace om de säger ngt.

puss och hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback