förstod de, de var för bra för att vara sant.

de är fredag och jag är leeeeedig.

vaknade nyss, med huvudvärk. Sämst de. Måste hämta en tablett och sen lägga mig igen. Ikväll blir de thaimat och massa mys. Ska väll hyra film med vännerna och allt dedär. Sen är jag även ledig lördag och söndag med. Sen kör de igång igen på måndag. Jobbet klockan 06.45. Fast en vecka har gått sjukt snabbt. Nu är de bara 5 veckor kvar.

Var på vårshowen igår, den va aaaaasbra. Tycke jag då. Så många man kände som var med och många man visste vilka de var. Så de va kul. Andrea och Eric va super duktiga. De ja känner bäst där som var med. Blir ju så mycket roligare om man känner någon. Sen när vi skulle gå såg ja en tjej med världens finaste örhängen. Riktigt min smak. Ja sa de till antonia och hon bara; aha men du jag var på stan och tänkte på dig när jag såg dom, de finns på ur&pen. Grym tjej dedär. Så de blir stan om en stund. Ber om att de finns kvar (a)

ne nu ska jag vila bort min huvudvärk.
puss då och hej från mej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback