take a breath

hej kära vänner.
nu är ja här igen.

de är snart dags att göra mig redo för en hel kväll på jobbet, (apun) Känner mig pepp inför det faktiskt fastän nästan alla vännerna är ledig idag, eller de som inte har apu då. Eftersom man egentligen ska vara ledig nu tors och fre, några speciella dagar tror jag. Men vad gör man inte. Så börjar halv 2 och jobbar till halv 22. Skönast att jobba kväll tkr ja, få sova ut som ja älskar mest av allt. Men man kan se de på två sätt. Att jobba dag få man en hel kväll hemma, och ta de lugnt eller göra vad man vill, och man sover ju inte bort dagen heller. Jobbar man kväll får man sova ut och kan känna sig extra pigg och peppad inför jobbet. Så de är 50/50 detdär. Tänkte ta bussen härifrån vid 12.36 :) så har jag god tid på mig, slipper stressa så mycket.

ledig imorgon iaf, men sen jobb lördag och söndag. Mkt mkt mkt roligt att jobba helg :S, ne nu ska jag ta och fixa klart allt, musiken på högsta volym och bara känna friheten. haha :) puss på dej.

/ majaaaaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback