eskilstuna, here I come?

hej på er kära vänner ...
de är alla hjärtans dag idag ju :')

vaknade och fick godfrukost av mamma, och en chockladask, tack mamma. Du är bäst. Sen ha ja myst på, snart blir det träning på ego med angelica och sen middag med mamma och storebror victor. Senare vid 5 möter jag upp filippingänget på stan och åker vidare till njurunda. Ska hålla ett möte där och visa bilder från filippinerna.

vecka 10, sportlovet funderar jag starkt på att ta tåget ner till eskilstuna, till min älskade vän johanna som jag saknar så fruktansvärt mycket. Som jag skulle gö allt för att träffa nu :') ja hoppas du läser bloggen vännen.
Men har sammtidigt lovat antonia hela, hela lovet med vännermaraton. Sitta ständigt och se vänner, vore ju också skitkul. :) vi få se hur de löser sig detdär, För de löser sig jämt. Ne nu ska jag byta om och sticka ner till stan för träning. puss  på dej

.. och ha en underbar alla hjärtans dag!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv gumman, vi har haft en mysig alla hjärtans dag tycker jag, älskar Dig! kram från mamsen

2010-02-14 @ 20:19:35
Postat av: Maja

det har vi verkligen haft. :) den var supermysig. Jag älskar dig. kramkram <3

2010-02-16 @ 01:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback