are you sure?



helgen är här, hallelujah
vaknade hos ia imorse, gjorde mig klar. Slängde i mig en macke sen drog vi iväg till bussen, vid 06.20 gick den, upp till sjukhuset, vi bytte om sen åkte vi till dialysen där vi skulle va på studiebesök hela dagen, mycket mycket intressant måste jag säga. Så fick vara med där idag. Sen så åkte jag hem vid halv 3 nångång. Åkte hem och slappade, käkade med mamma sen gick jag ner till stan. Kyrkan ni vet :) och sådär träffade ia my frieeeend.

nu är jag hemma bara, slappar i soffan framför tvn med datorn i knät, mamma har väl rätt. Ja är en riktigt nörd. hahaha. Ska nog ha en eget litet vänner maraton inatt. Ledig imorgon och hela helgen. Känns underbart skönt. Så kan sova ut imorgon innan jag börja med det där som kallas .... städning.

sen ska ja bara mysa hemma imorgon, kanske lägger mig i badet och läser ut min bok, vore inte det hur mysigt som helst, innan jag drar vidare till ia. För är nämligen bjuden på middag där imorgon. Lyxigt värre.

ne nu ska jag snacka med min superduper coola vän på msn, ha de gött allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback