a true friend ..

en vän som aldrig sviker. En vän ja vet finns där när det är ngt. Vi har varit vänner i 16 år nu, snart 17. Vi har gått i samma klass i 11 år och dagis tsm. När vi splittrades i gymnasiet påminde ja mig själv hela tiden; emma är inte sjuk, hon är inte hemma bara idag utan vi kommer aldrig mer gå i samma klass, de gjorde mig förkrossad och jag förstod att jag inte passade in i den här världen. Bytte program och de är ja väldigt glad över idag. Inte pga att ja går i samma klass som en bästa vän utan i hela situationen. Det förändrade mkt och att jobba med människor är det jag vill.

emma och jag har växt upp tsm, vi har alltid funnits för varandra och stöttat varandra i alla lägen. Som bästa vänner har vi växt upp. Jag älskar dej hjärtat. Ja hoppas de varar föralltid. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback