skääääms maja, skäms.

ja, jag borde skämmas ordentligt. Ja jag vet de och erkänner det själv.
Jag har inte upptaderat på hur länge som helst och dedär med 30dagar.
De ha helt gått åt skogen. Men när jag har älskling min här så vill jag
inte sätta mig och skriva så värst.

Men nu är jag på banan igen och allt kommer bli som vanligt. Har varit på skolan idag, sen gick jag hem och kröp ner bredvid hjärtat. Där jag somnade. vaknade halv 2 och fick lite småpanik. Tåget till krokom gick 14.14. Så vi skyndade oss och åt och sedan halvsprang till tåget. Han hann, precis i tid. Otroligt! Då blev de stan för mig tills min blåsa höll på att spricka, halvsprang hem. Diskade, städade, bäddade rent osv. Sen såg film, duschade och fixade mig. Nu väntar jag in astrid, a la syster. Ikväll blir de bio och mys med henne. just looove it. Men ha de bra och en otroligt skön helg, puss på er / MK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback