say goodnight and go.

hallå i stugan.
Nu har jag skrivit en del på historia tentan. Inte helt hundra än men vadå, har till 00.00 på mig imorgon. Alltså ett dygn kvar. Ett helt dygn, ja men då hinner jag! Sen så, blir de till att plugga matte sissodär in i det sista innan julbekymmren lägs över mig. De börja sakta smyga sig på. Men i år har jag faktiskt planer vad jag ska handla för julklappar till alla. Annars bruka jag ha panik över vad jag ska köpa. Men vet nog till alla! Känns skönt.

Måste bara berätta det, emma kom med en julklapp till mig i dag! Måste varit den bästa julklappen på riktigt länge. En hel drös av hennes och leif amaaazing knäck! De finns ingen som lyckas så bra med knäck som dom. mhmm, de smälter i munnen! Får nog gömma dom om inte victor är där och snoka imorgon och skålen är tom. hmh.

Ne nu ska jag stänga datorn, lägga ner skolböckerna. Bädda upp och krypa ner, ringa till robinälskling och somna tills hans röst. Som vanligt. Underbart! Ha en godnattssömn allihopa!

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback