Right now!



hej allihop.
som sagt nu sitter jag på tåget och är påväg hem igen. Ännu en ny skolvecka framför mig. Men tanken av att de endast är 7skoldagar kvar till jullovet gör mig sjukt lycklig. Kan inte fatta att de är julafton om två veckor och ett nytt år om tre veckor. De är helt ofattbart.

När jag kommer hem blir de väl sängen direkt eftersom jag är hemma runt 23 och skola imorgon. Så de blir hoppa i säng direkt. Imorgon är de som sagt skola som vanligt. Men måndagar bruka vara slappa och sköna! Så en halv dag med projektarbete och sedan psykiatri. De blir nog en bra måndag! Sen på kvällen ska jag fixa klart och skicka in historia hemtentan. Nu ska jag fortsätta skriva hemtenta. peaceout / MK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback