nothing is imposible

  

hej alla fina!
har varit en riktigt bra dag på skolan, spelade kort och skrattade ikapp med mina fina tjejer. Senare åkte vi in till stan och sprang somt två tokar angelica och jag. Efter en hel del springandes så åkte vi upp till kommunhuset där vi skulle lyssna på en föreläsning 2-3 timmar. Men han var riktigt bra på att prata, ritkigt duktig på att hålla en föreläsning. Efter de gick jag hem, med älskling i öronen och ett leende på läpparna. Tänderna darrade, ja termometern visade trots allt -25grader imorse. hualigen vad kallt de börja bli nu!

Nu har jag nyss sett igenom alla avsnitt av Rebecka & Fiona med min fina bror bredvid mig. Ska hoppa i säng nu och vänta på att robin ska ringa! Sedan så sova, så sjukt trött och ett efterlänktat lov får mer än gärna komma nu. Nu ska jag bädda upp, puss på er och sov så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback