min julafton såg ut ungefär såhär ..

Efter att varit hos farfar från torsdag till fredag så åkte victor och jag runt 14.00 därifrån mot alnö, till min moster där vi skulle fira årets julafton. Less som jag var, eftersom jag inte fått en minuts sömn natten före så störde jag mig på allt och alla, men de ordnade till sig efter ett tag. De bjöds på god mat, julmat, kalle såg vi på. Öppnade massa julklappar, efterättsbordet var aaamazing. haha. Kakmonster som jag är så.

Kameran var med såklart, enjoy!













nu få de räcka, orkar inte ladda upp fler bilder, men hoppas ni hade en bra julafton. För de hade jag. iiih. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

God fortsättning min älskade Maja <3 Vi hade en fantastisk julafton, tack för alla fina julklappar! Kram från mammsen....

2010-12-26 @ 17:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback