I did something terrible today ..

hallå!
Nu är jag hemma, efter en stressig dag! Låg säkert till 13 i sängen, okej! Den började bra. Dagen alltså. Sen när klockan började närma sig 15, så for victor och jag ut till birsta för att fixa det sista. Och på stan blev de allra allra sista fixat. Okej! Jag har inte hittat något att ha på mig. Men fel o ta ngt man har? hahaha, hitta ju inget. Så whatafuck! De är en dag, en julafton. Inte hela världen.

Nu har vi nyss kommit hem ifrån von schmalensee's. Där vi varit eftersom simon fyller 18 år idag. De va verkligen trevligt, bjöds på go tårta osv. Nu är vi hemma, ska snart lägga mig tror ja. Så fruktansvärt trött, och lingonveckan den visa sig, både här och där. Huvudeeet, ryggen och vi ska inte snacka om magen!

Imorgon ska jag och min fina pappa, och dendär storebrorn? nerå, världensbästa! Tills farfar, fira jul och spela bingo såklart! Bli liksom awsome. Nu ska ja slå in en julklapp! Puss


Kommentarer
Postat av: AAS

svar: har beställt de tre finaste böckerna som finns! du får se på fredag :') ska bli massa tårar skratt och beröööörningar! :* loveu!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback