hejdåå kära hemstad!


sådär ja, som jag längtat. Nu återstå det bara en natt utan dig.
Nu ska jag packa det sista, hoppa in i duschen och sedan lägga mig och se one tree hill tills dess att jag somnar som vanligt. Sedan ska man upp runt 08.30 och sedan iväg på jobbet. Jobbar till 15.00 sen får jag skjuts av pappa till stationen, tåget till robin vid 16.30. Sen framme ungefär 19.00. Åh, :')

Blir där över nyår och så, har liksom inte bestämt dag hem än, och de äääälskar jag. Inget bestämt. Tar de som jag känner för det. Ne nu ska jag mysa runt och snicksnacka med min fina mamma. GodNatt! Love / MK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen miljoner tack för all hjälp ikväll <3 <3 Hoppas dagen går fort, fort imorgon på jobbet:)

Ha så kul i Jämtland! / Mammsen

2010-12-28 @ 21:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback