fjärde advent


hej alla fina
idag är det den fjärde advent. Ja de sista ljuset skiner och det är endast 5 dagar kvar till julafton. Längtar inte så speciellt mycket faktiskt. Inget fan av julmat, de är inte gott helt enkelt. Julklappar? varför! Okej jag älskar att öppna julklappar och att ge bort är ännu bättre. Men jul! De är egentligen familjen! Ja! Att alla träffas och bara umgås. De är jul för mig. Tycker att reklamer där de säger vad är en jul utan julklappar till barnen är fruktansvärt, lär upp dom från allra första början att de inte är allt! Att samlas hela familjen och mysa, det är juL!

Fick lite julkänsla, så kameran kom fram!


  

Jag har alltid älskat julen, de är den mysigaste och mest avslappnande tiden på året. De mörka utomhus och alla stjärnor och levande ljus gör allt så mysigt! Jag älska'rt. 




Ha en fantastisk fjärde advent, och julstressen? Lugna! Det ordnar sig!
God Jul :)


Kommentarer
Postat av: AAS

börja fota meeer gumman! du kan juuu : och ja, du har rätt på varje punkt. men jag lovar dej, den här julen ska jag göra till din bästa. på ett eller annat sätt :<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback