det är dig jag vill åt, du är mitt mål.

halllådär.
ännu en vecka framför mig, ännu en måndag.
Riktig slapp dag, liksom egen tid och vi tog vara på den?, hmh ja. Emma och jag ha spela kort, något nytt hon lärde mig och jag blev besatt. De va riktigt kul. Sen lunchade vi. Efter de låg vi i sängarna och såg på film, jaa en film om psykoser så rätt ämne där iallafall. Medan nördade alla 4 ett spel på emmas mobil och heeey vem klarade ut spelet? och vem fick frida hets på?, hmh. Nörden maja som monkan vart galen på, höll nästan på att sumpa min chans att klara ut de. Efter de fick jag vara sekreterare och frida ordförande på klassrådet. Jaa, de känns lite 3an och sådär. Men de är faktikst riktigt bra. Gick igenom rätt mycket och kan avslöja att de bli studentkryssing av pengarna vi har. awsooome.

Nu ska jag vänta in pappa, sen åka och fixa lite grejer. Efter de blir de middag hemma hos pappa och mys, samt plugg där ikväll. Myyyyycket att göra. Så hej på er, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback