dansa till solen går upp

hej på er,
bloggen har krånglat och jag har inte kunnat skrivit ett inlägg förrän igår men då umgicks jag med victor så ville inte lägga tid på bloggen då. Hade som sagt en kväll igår med victor. Såg på tv och film tills sena kvällen då han var dötrött och gick o la sig, jag hade grymt tråkigt då och bestämde mig för att gå ut, möta en hög vänner och bara snicksnacka. Men hade en riktigt myskväll med storebror. ♥


Nu är jag bara hemma, victor är och jobbar och mamma är nere på stan och handlar julklappar (de gillas). Så jag är bara hemma, nyss bäddat och städat och efter de tog jag en dusch. Nu har jag fixat mig och sitter i soffan med datorn och kika på robinson. Ha en bra löööördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback