you have 2 be strong

hej på er,
skola idag som vanligt nu för tiden då, mellan 08.30-14.40, lite olika lektioner osv. Sen på slutet såg vi en film. Om de gamla mentalsjukhuset i sidsjön. Riktigt intressant tyckte ja faktiskt. haha, den enda? Jaja, de va de iaf, sen fick ja reda på att de är där jag dansat, ehe. Aldrig vetat om de heller.

Efter skolan cyklade jag raka vägen in till stan, köpte block osv till skolan. Sen smink och sånt som man behöver. Skulle träffa syrran halv 17, så drog hem efter ja handlat dedär. Men då ringer anna och be mig komma ner på stan o vara henne sällskap i tre timmar, så va gö man inte. Åkte ner och va med henne. Sen kom även astrid, va med dom ett tag tills anna gick till körskolan och jag och astrid gick vidare. Sen åkte hon och jag cykla hem igen. Efter ett tag fick ja ett sms, astrid tog sig inte hem. Bara att ta bussen till g-holm och hämta henne. Sen gick vi upp till antonia. Var med henne o martin ett tag. Astrid väntade där på skjutsen hem till ön.

Sen vart de film med antonia och martin. Vi hade iaf tur med vädret, jo visst 1an är fan då grym. Skratta ju igenom hela filmen. Sen kortspel. Drog hem runt 23.30 nångång. Sen dess ha ja väl pratat med älskling osv. Nu ropar sängen efter mig, ska lägga mig och jag lovar er alla, kommer slockna på sekunden, så tjingeling på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback