värre med åren.



detta är min kusin, som alltid kommer vara min lilla söta kusin. Som jag hjälper på med skona, som sitter i ens knä och som man försöker trösta när hon är ledsen. Tiden bara går. Vart försvinner den nånstans? Något jag aldrig kommer förstå. De är vansinnigt vad tiden går snabbt. Nu är hon 10år. När hon har en ny mobil, liknande min. Är inloggad på msn och skriver med mig. De är då jag inser att hon växer upp. Men samtidigt när man tänker tillbaka när man själv var 10år, Då var de inte alls som det är nu. Jag och emma brukar ofta diskutera detta. Hur de är nu jämnförelse till hur de var när hon och jag växte upp. Nu har barnen krav på sig. Kan inte ha vilka kläder som helst och sminkar sig i väldig tidig ålder. Barnen blir uppkäftiga och ouppfostrade. Va händer med världen? Minns själv hur man var rädd för de som gick i 6an. Hur blyg man var inför dom. Medan nu kan de komma fram en unge och är uppkäftig mot en själv. Som är flera flera år äldre.

Läste igenom dedär och inser att man kan tro att de är Vilma, som är så. Absolut inte. Hon är världens finaste och härligaste 10åring. Alltid varit majas underbaraflicka. Kom bara och tänka på dethär när vilma addade mig på msn. Men samhället, hela samhället. Ja förstår inte. Min unge kommer va sjuuuuukt väluppfostrad. Blir så irriterad på barn som inte vet ett skit här i livet och tro dom är något. Hua, bland de värsta jag vet. tack o hej från mig / MK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bli intressant o se Din taktik på barnuppfostran, ser jag fram emot med spänning!, hahaha.... =) kram från mamsen <3 <3 ....

2010-08-01 @ 21:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback