tillbaks till vardagen.

hej allihopa.
nu är jag tillbaka till sundsvall igen, nu har man väl vaknat ur drömmen och de är verklighet igen. Alltså skola och en vanlig vardag med en massa läxor och knappt någon fritid, men som jag är så vet ja att fritiden går före ;) skolan fixa sig ändå på ett eller annat sätt. På tisdag, i övermorgon börjar jag mitt tredje och sista år på västermalm, mitt tredje år på omvårdnad. Mitt allra sista år med gotjejerna. Känns sorligt att tänka tanken att om exakt ett år ha ja gått klart de tre åren med min kära klass. Men livet går väl vidare, få längta till klassfesterna ist, och se hur de gick för alla. De kommer bli grüüüümt.

Åkte ju som sagt till robin i tor natt, eller fre morgon ta de som ni vill. Åkte lastbil med en av robins kompisar dit. Gick fortare än ja trodde, va väl hemma hos robin vid 6 på morgon. Han va väl en aning trött när han kom ner och öppnade åt mig, däremot va ja ''pigg'' övertrött alltså. Jag hade tydligen sagt till han, ja är ju pigg ja robin, sen somnat innan honom. Så kan de gå, va en riktigt härlig helg iaf, går allt för fort bara. Tog tåget idag som gick 13.40 från ö-sund. Hemma 16.

Ne hurrni, nu ska jag nörda ph danmark tills jag promenixa och möter upp bästavän som kommer hem idag. ÄNTLIGEN. Åk aldrig bort sådär igen :'/.

btw, känns riktigt riktigt bra att börja skolan igen. De är liksom både och. De kommer bli kul att träffa alla osv. Så hejsveeeejs. peace / Maja.




tack o hej från mig / MK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback